De ce sa ma inregistrez pe Yuga.ro?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

  • ✔ poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • ✔ poti urmari starea comenzii tale;
  • ✔ ai posibilitatea sa acorzi feedback produselor cumparate;
  • ✔ poti primi informatii personalizate in functie de listele tale din Wishlist si de cumparaturi de pe www.yuga.ro;
  • ✔ esti invitat la evenimentele off-line organizate de Yuga, la targuri si la intalnirile cu nutritionisti pe care le vom organiza.

Cum ma inregistrez pe Yuga.ro?

In bara de meniu din partea de sus - dreapta a site-ului nostru faci click pe butonul „Contul meu”  apoi accesezi „Client nou” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alegi o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Cum comand?

Prin intermediul www.yuga.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de „Contul meu”. Acolo poti:

• modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

• vizualiza costul produselor alese;

• scoate un produs din cos

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).  

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb German Touristik Group SRL isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete. 

Cum aflu marimea corecta pe care trebuie sa mi-o comand atunci cand imi cumpar articole de fashion?

Pe pagina de produs, vei gasi un tabel de marimi pentru a-ti usura selectarea articolului dorit. Pentru orice alta informatie, asteptam email-ul tau la adresa comenzi@yuga.ro.

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe www.yuga.ro sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.yuga.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

• plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.

Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

• plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;

• pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client. 

 

Metode de livrare 

Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier. 

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate. 

Serviciu  

Destinatie  

Plasare comanda 

Livrare comanda  

Curier rapid 

Bucuresti/tara  

Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00)  

ziua urmatoare (24h) 

Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00) 

1-2 zile (48h) 

Vineri, dupa ora 16.00 si weekend 

Luni

Ridicare personala a coletului dintr-un pick-up yuga.ro  

In momentul plasarii comenzii fiecare client are posibilitatea de a opta atat pentru livrarea prin intermediul curieratului cat si pentru optiunea de ridicare personala a coletului dintr-unul din centrele yuga.ro. 

Accesand link-ul de mai jos puteti vizualiza lista integrala cu centrele yuga.ro disponibile in Bucuresti si in tara.

http://www.yuga.ro/pickup

La fel ca si in cazul livrarilor prin curier termenul de livrare pentru aceste comenzi variaza intre 24-48 de ore pentru produsele cu stoc propriu.

Pe tot parcursul anului intervalul de livrare mentionat mai sus este in vigoare pentru produsele cu livrare din stocul yuga.ro, exceptie facand perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificari( ex: Campania Black Friday)

Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaboram se expediaza intr-un interval mai mare, termenul estimative de livrare fiind afisat atat in pagina de produs cat si in pagina de finalizare a comenzii. 

Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concreta avem rugamintea sa verificati intotdeauna cosul de cumparaturi (dupa ce ati selectat modalitatea prin care doriti sa se expedieze coletul).

Intervalul de livrare este afisat atat in pagina de prezentare a fiecarui produs, cat si in pagina de finalizare a comenzii, cosul de cumparaturi.

De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata unde veti putea verifica data estimata de livrare.

Atentie! In perioada Black Friday, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat si mai indelungat fata de cel de 24-48 de ore, insa acesta desigur nu va depasi termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data Confirmarii Comenzii.

Care sunt taxele de livrare? 

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare. 

Tarife Curierat:

  • • In cazul livrarilor prin intermediul Curierului clientul va achita costul de procesare in valoare de 1.99 lei si costul de livrare diferentiat, in functie de categoria de produse selectata de Client.

  • • Transportul este GRATUIT pentru comenzile cu livrare in Romania ce depasesc valoarea de 300 lei.

  • • In cazul comenzilor cu livrare in afara Romaniei se va percepe doar costul de livrare, acesta fiind in valoare de 99.99 lei.

Tarife Ridicare Personala din Pick-up point:

  • Pentru produsele care vor fi ridicate personal de client de la unul din pick-up point-urile yuga.ro, conform optiunii clientului, vanzatorul va percepe costul fix de procesare( 1.99 lei) si un cost de livrare a comenzii in centrul selectat in valoare de 5.99 lei, indiferent de categoria de produse.

  • In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 149 lei costul de livrare este zero, percepandu-se doar costul de procesare in valoare de 1.99 lei.

Cum pot returna un produs / o comanda? 

Pe yuga.ro returul este GRATUIT. Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Acum returul produselor poate fi efectuat online direct din contul de utilizator yuga.ro. Iata ce trebuie sa faci:

1) te loghezi in contul de utilizator yuga.ro, accesezi sectiunea "Comenzile mele", dai click pe comanda din care doresti sa returnezi produsul sau produsele -> buton  "Returneaza " si urmezi toti pasii pana la finalizarea returului.

2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.

3) Yuga va trimite curierul la adresa indicata de tine si va prelua coletul de retur.

Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email ( shop@yuga.ro) sau telefonic la 021.270.00.62.

In ce conditii pot returna produsele?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila German Touristik Group SRL – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu yuga.ro).

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu yuga.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Cum se calculeaza pretul final al unei comenzi?

Valoarea comenzii este suma dintre pretul produselor si costul transportului. Daca ai optat pentru plata la livrare se percepe o taxa suplimentara.

Cum se face plata?

Poti plati la livrare (cash sau POS, in lei), online cu cardul (prin intermediul PayU), in rate cu ajutorul cardurilor de credit ale bancilor partenere sau poti alege plata prin ordin de plata.

Plata la livrare este insotita de o taxa suplimentara, iar daca alegi ordinul de plata, ai la dispozitie 48 de ore de la plasarea comenzii pentru efectuarea platii, iar noi avem nevoie de confirmarea acesteia pe email la adresa contact@Yuga.ro.

Cand si cum se face livrarea?

Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora si este precizata pe pagina aferenta fiecarui produs. Livrarea se face prin firma de curierat in intervalul specificat la plasarea comenzii, acesta fiind influentat de produsul cu cea mai indelungata perioada de livrare.

In cat timp se livreaza coletul dupa expedierea din depozitul Yuga?

In momentul in care coletul a fost expediat din depozitul Yuga vei primi un email de instiintare, iar in decurs de cateva zile vei fi contactat de curier (telefon/SMS) pentru livrarea coletului.

Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

Da. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi optiunea 'Da' la intrebarea 'Doresti factura pe firma?' inainte de plasarea comenzii. Daca doresti chitanta pe firma, specifica acest lucru curierului care livreaza comanda in momentul emiterii chitantei.

Cum pot renunta la o comanda?

Poti anula comanda direct din contul tau apasand butonul 'Anuleaza comanda', atata timp cat produsele inca se afla in depozitul Yuga. O alta modalitate de a renunta la comanda este sa ne scrii la adresa shop@yuga.ro precizand numarul comenzii.

Cum pot anula un produs din comanda mea?

Pentru anularea unui produs dintr-o comanda este necesar sa trimiti un email pe adresa shop@yuga.ro cu numarul comenzii, denumirea produsului si cantitatea pe care doresti sa o elimini din comanda. Produsul se poate anula atata timp cat acesta inca se afla in depozitul Yuga.

Cum pot returna un produs?

Poti returna orice produs in termen de 30 de zile de la data livrarii coletului. Returul este gratuit (trasportul este platit de Yuga) si se efectueaza prin curier, completand formularul de retur.

Pentru a initia un retur te rugam sa accesezi sectiunea "Retur" aflata in partea de sus, sub link-ul "Comenzile mele" din cadrul contului de utilizator. Link-ul se afiseaza numai daca esti logat.

Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de 14 zile. In cazul in care nu ai completat formularul de retur, trebuie sa te asiguri ca produsele sunt livrate la adresa Bdul 1 Decembrie 1918, nr. 33A, sector 3, Bucuresti, si totodata sa trimiti datele de identificare ale returului printr-un email la shop@yuga.ro.

In cat timp primesc banii inapoi de la retur?

Suma aferenta returului se va rambursa in termen de maximum 14 zile de la data la care am fost informati cu privire la returnarea produselor.

Pot schimba un produs din comanda plasata cu altul?

O comanda deja plasata nu se poate modifica. Este necesar sa anulezi comanda actuala si sa plasezi o noua comanda daca doresti un alt tip de produs, alt model sau alta culoare, dar nu inainte de a verifica stocul si disponibilitatea produsului pe site-ul Yuga.

Pot adauga mai multe produse in comanda existenta?

La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasezi o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci le putem cumula.

Cum procedez in cazul in care am primit un produs deteriorat?

In cazul in care ai primit un produs deteriorat te rugam sa ne trimiteti un email pe adresa shop@yuga.ro cu poze care demonstreaza gradul de deteriorare. Solicitarea va fi preluata de echipa Yuga.

Cum pot modifica datele de livrare?

Pentru modificarea adresei de livrare sau a numarului de telefon este necesar sa ne trimiti un email pe adresa shop@yuga.ro cu numarul comenzii si noile date de livrare.

Am uitat parola, ce pot sa fac?

Click pe link-ul ‘Login’ si ‘Ai uitat parola?’ si introdu email-ul cu care te-ai inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem si trimisa pe adresa de email specificata.

Unde pot gasi documentele aferente comenzii?

Factura fiscala precum si alte documente aferente comenzii (garantie, instructiuni de folosire și descrierea produselor, declaratii de conformitate) se pot descarca din contul de client Yuga. Intra pe pagina "Comenzile mele" din sectiunea ‘Contul meu’, click pe link-ul ‘Detalii’ de la fiecare comanda si vei gasi link-urile aferente documentelor respective.

Cand pot gasi pe site un produs care in prezent are stoc epuizat?

Ofertele sunt limitate in timp, insa incercam readucerea pe site a produselor in functie de disponibilitatea furnizorului. Pentru a verifica un anumit produs poti accesa sectiunea de cautare.

Pot returna mai multe produse in acelasi colet ?

Da, poti returna mai multe produse din aceeasi comanda sau din comenzi diferite, accesand link-ul "Retur" din contul tau. Dupa selectarea produselor si completarea integrala a formularului, curierul va ridica produsele returnabile (conform perioadei de retur maximum 30 zile) din una sau mai multe comenzi.